Vi skaber en attraktiv kunderejse og lettilgængelige webshops, der fanger jeres kunders opmærksomhed og er overskuelig gennem hele kunderejsen fra interesse til køb.
Vi ser, hvor I kan opnå tidsbesparelser, ved at automatisere processer som produktimport, ajourføring af 3 part løsninger som lagersystem, regnskabssystem m.m.
Savner du synlighed over shoppens nøgletal og KPIer, så har vi også en unik løsning der kan præsentere disse på digitale infoskærme. Helt automatisk.
Vi tilbyder professionel sparring gennem hele processen, så du kan være sikker på at få den bedst mulige løsning til dine behov. Vores priser er faste og der er ingen bindinger eller uforudsete regninger, så du kan roligt planlægge din økonomi uden overraskelser.
Vi tilbyder integration mellem din shop og dit økonomisystem, CRM, KPI og PIM, så du kan samle al din data på ét sted og få et bedre overblik over din forretning. Du kan derfor spare tid og ressourcer ved at have en samlet løsning.
Når du vælger os, får du også de fulde rettigheder ved overdragelsen, så du er sikret fuld kontrol over din løsning. Vi sørger også for sikkerhedsoptimering, så du kan føle dig tryg ved, at din løsning er beskyttet mod hackere. Vi er altid opdaterede med de seneste teknologier og sikkerhedsstandarder, så du kan sove trygt om natten.
Man - Tor: | 08:00 - 16:00 |
Fredag: | 08:00 - 15:30 |
Lør - søn: | Lukket |
© 2023 Webhuset Ballum ApS
Webhuset Ballum ApS
Kystvej 5
6261 Bredebro – DK