fbpx

Vi udvikler avancerede softwareløsninger efter kundens behov og ønsker.

Ordrehåndtering

ELEVÉR DIT ERHVERVSLIV TIL DET NÆSTE NIVEAU MED DIT EGET CMR-SYSTEM

Effektiv ordrehåndtering med dit eget CMR System

Søger du et værktøj til at håndtere ordrer, administrere medarbejdere og effektivisere din forretningsproces, men er træt at være begrænset af udbyderens ide om hvad deres kunder har brug for?

Et færdigudviklet CRM-system er ofte baseret på at ramme den brede fællesnævner, hvorfor dine interne processer kun dækkes delvist, samtidig med at du har betalt for en bunke, for dig, unødvendige funktioner.

Din virksomhed har sikkert udviklet sig i forskellige retninger i sin levetid.
Chancen for at finde et CRM-system der passer præcist til alle dine arbejdsgange, er meget små.

Hvis du vil sikre dig at alle hjørner i din virksomhed er dækket ind, er det nødvendigt at kunne bøje dit system, og måske få udviklet skræddersyede funktioner. 

Med andre ord: Dit CRM-system skal være dit eget!

Med et CRM-system fra Webhuset Ballum, kommer du hurtigt i gang med de basale funktioner til ordrestyring, med integration til E-Conomic. Takket være vores pallette af tilføjelseskomponenter og vores mulighed for at specialtilpasse systemet, kan du nu herfra sikre dig, at dine medarbejdere har nøjagtig de funktioner de har brug for, og at de fungerer præcist som I ønsker det.

Er du træt af være afhængig af din CRM-udbyders begrænsning? Du behøver ikke lede længere!
Vores CRM-system er banebrydende, på grund af sin tilpasningsevne, og da du som kunde ikke deler systemet med andre og fremmede virksomheder, er det DIG der er herre i eget hus.

ORDREHÅNDTERING GRUNDPAKKE

Ordrehåndtering grundpakke indeholder følgende:

  • Ubegrænset antal brugere
  • Ubegrænset antal opgaver
  • Opret opgaver, tildel medarbejdere
  • Kalendervisning pr. medarbejder eller samlet
  • Digital arbejdsseddel med nem tilføjelse af timer og varer
  • Automatisk oprettelse af E-conomic faktura og meget mere.

Tilpas CRM-systemet til dine individuelle forretningsbehov. Ønsker du yderligere funktioner eller integrationer, kan vi udvikle dem sammen med dig.

5.000/mdr. de første 12 måneder

VI TILBYDER F.EKS. FØLGENDE KØREKLAR TILLÆGSPRODUKTER

 

Timeregistrering og ferieplaner

  • Lokalationsbevist Stempelur, medarbejderen stempler ind og ud til arbejde og pauser
  • Registreringsoversigt, så HR og medarbejder selv kan se tidsregistrering.

         HR kan lave udskrifter til brug i lønsystemer.

  • Manuelle registreringer. Meld arbejdstider og fravær med begrundelse
  • Medarbejder kan forespørge om ferie i en kalender, og HR kan godkende/afvise forespørgsler

1.250, -/mdr. i 14 mdr. Eller 15.000, – kontant

 

Maskinhåndtering (kundemaskiner) 

  • Der kan oprettes et kartotek over maskiner som er tilknyttet eksisterende kunder
  • En opgave kan tilknyttes en maskine, så der oprettes servicehistorik på en maskine
  • Der kan tilføjes en varelinje (service) under opgaveudførelse, og systemet kan sende påmindelser om kommende service efter interval (halvårlig, helårlig etc.)

 

2.500, -/mdr. over 14 mdr. Eller 30.000, – kontant

 

 

Faktureringsregistrering (Kræver timeregistrering) 

  • Under udførsel af opgave kan der tilføjes timer som er knyttet en medarbejder.
  • Systemet sammenholder fakturerede timer med medarbejderens tidsregistrering.

    2.500, -/mdr. over 14 mdr. Eller 30.000, – kontant