Vi udvikler avancerede softwareløsninger efter kundens behov og ønsker.
Opgavehåndtering
Vi har udviklet DIT-systemet - Opgavehåndtering skræddersyet til din virksomhed
Effektiv ordrehåndtering med ET DIT-SYSTEM
Søger du et værktøj til at håndtere ordrer, administrere medarbejdere og effektivisere din forretningsproces, men er træt at være begrænset af udbyderens ide om hvad deres kunder har brug for?
Et færdigudviklet CRM-system er ofte baseret på at ramme den brede fællesnævner, hvorfor dine interne processer kun dækkes delvist, samtidig med at du har betalt for en bunke, for dig, unødvendige funktioner.
Din virksomhed har sikkert udviklet sig i forskellige retninger i sin levetid.
Chancen for at finde et CRM-system der passer præcist til alle dine arbejdsgange, er meget små.
Hvis du vil sikre dig at alle hjørner i din virksomhed er dækket ind, er det nødvendigt at kunne bøje dit system, og måske få udviklet skræddersyede funktioner.
Med andre ord: DIT CRM-system skal være dit eget!
Med et DIT-system fra Webhuset Ballum, kommer du hurtigt i gang med de basale funktioner til ordrestyring, med integration til E-Conomic. Takket være vores pallette af tilføjelseskomponenter og vores mulighed for at specialtilpasse systemet, kan du nu herfra sikre dig, at dine medarbejdere har nøjagtig de funktioner de har brug for, og at de fungerer præcist som I ønsker det.
Er du træt af være afhængig af din CRM-udbyders begrænsning? Du behøver ikke lede længere!
DIT-systemet er banebrydende, på grund af sin tilpasningsevne, og da du som kunde ikke deler systemet med andre og fremmede virksomheder, er det DIG der er herre i eget hus.
OPGAVEÅNDTERING GRUNDPAKKE
Opgavehåndtering indeholder følgende:
- Ubegrænset antal brugere
- Ubegrænset antal opgaver
- Opret opgaver, tildel medarbejdere
- Synkronisér bilag med E-conomic, og se live dækningsgrad pr. opgave
- Kalendervisning pr. medarbejder og samlet
- Digital arbejdsseddel med nem tilføjelse af timer og varer
- Automatisk oprettelse af E-conomic faktura og meget mere.
Tilpas DIT-system til dine individuelle forretningsbehov. Ønsker du yderligere funktioner eller integrationer, kan vi udvikle dem sammen med dig.
150.000 kr. kontant
eller ca. 2.900 i 60 måneder
FLERE FUNKTIONER INKLUDERET I DIT-SYSTEM
Timeregistrering og ferieplaner
- Lokalationsbevist Stempelur, medarbejderen stempler ind og ud til arbejde og pauser
- Registreringsoversigt, så HR og medarbejder selv kan se tidsregistrering.
HR kan lave udskrifter til brug i lønsystemer.
- Manuelle registreringer. Meld arbejdstider og fravær med begrundelse
- Medarbejder kan forespørge om ferie i en kalender, og HR kan godkende/afvise forespørgsler
Udgiftssynkronisering pr. opgave
Der er mulighed for at synkronisere bilag fra E-conomic således at bilag vedr. en specifikt opgave fremgår som udgift på opgaven i jeres DIT-system.
Ved at sammenholde den totale salgspris med forbrug, udregnes avancegrad for hver opgave, total eller opdelt pr. underopgave.
Forbrugsavance (v. opgaver uden fast pris):
Ved indkommende faktura er det muligt at angive en avancegrad i %, således at der skabes et nemt overblik over, hvad kostprisen bør være for materialer og eksternt udført arbejde.
Maskinhåndtering (kundemaskiner)
- Der kan oprettes et kartotek over maskiner som er tilknyttet eksisterende kunder
- En opgave kan tilknyttes en maskine, så der oprettes servicehistorik på en maskine
- Der kan tilføjes en varelinje (service) under opgaveudførelse, og systemet kan sende påmindelser om kommende service efter interval (halvårlig, helårlig etc.)
Faktureringsregistrering (Kræver timeregistrering)
- Under udførsel af opgave kan der tilføjes timer som er knyttet en medarbejder.
- Systemet sammenholder fakturerede timer med medarbejderens tidsregistrering.