Du har mulighed for at overføre dine data direkte fra din webshop til E-conomic. Det vil sige, at du kan få dine data fra din webshop integreret med online regnskabs- og bogholderiprogrammet e-conomic.

Når du opretter dine produkter i din webshop, bliver produkterne automatisk oprettet i E-conomic. Det samme gælder for dine kunder. Når dine kunder opretter sig på din webshop, bliver de per automatik oprettet i E-conomic.

Dine kundenumre forbliver de samme i din webshop og i E-conomic, og du undgår dermed modstridende kundenumre i begge systemer.

Samtidigt tilføjes en offset til henholdsvis kunde id og produkt id med en standard på 4000. Bemærk at denne kan have en anden konfiguration. Reference feltet kan også bruges til identifikation af produkterne i E-conomic.

Der er også andre fordele ved at overføre dine data fra din webshop til E-conomic:

 

Hvad er e-conomic

E-conomic er et online regnskabs- og bogholderiprogram. Programmet er velegnet til næsten alle virksomheder, uanset hvilken type eller størrelse, de måtte have. Abonnementerne er skræddersyet efter behov, ikke størrelse, hvorfor du vil opleve, at selvom du måske er en stor virksomhed, har du måske ikke brug for den største pakke – og omvendt. Du kan vælge mellem tre abonnementer, alt efter dine behov:

Iværksætter

Iværksætter abonnementet er en simpel mulighed, som er egnet til små virksomheder med basale behov, få opslag og en enkelt økonomisk struktur. Dette abonnement har ingen tilføjelser inkluderet, men er et godt valg, hvis du kun har brug for de mest grundlæggende funktioner for at sikre, at dit bogholderi fungerer optimalt.

Lille virksomhed

Small Business abonnementet er en populær mulighed. Denne er for iværksættere samt små og mellemstore virksomheder med op til 2000 opslag hvert år. De indeholder de samme funktioner som Iværksætter abonnementet, men denne pakke inkluderer også ekstra funktioner såsom automatisk bankafstemning, ordrer, tilbud og påmindelser.

Professionel

Dette abonnement er den mest avancerede mulighed. Professionel abonnementet er til virksomheder med mange bookinger, eller som har behov for ekstra funktioner i forbindelse med bogføringen. Medlemskabet inkluderer integrationsmuligheder, der kan hjælpe dig med at optimere dine forretningsprocesser og give dig et bedre overblik over din økonomi og automatiserede arbejdsgange.

 

Kontakt os for installation og konfiguration. Vi sidder klar til at hjælpe dig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.